Garantie en klachten

Garantie

Bij Voetbalfanshop.nl doen wij ons uiterste best om kwalitatieve producten te leveren tegen een betaalbare prijs. Toch wil het nog wel eens voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of door een fabrieksfout. Hierdoor kunt u aanspraak maken op garantie. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt tevens de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

In geval van garantie kunt u mailen naar [email protected]

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over ons of onze producten. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail  door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

[email protected]
Maagdenburgstraat 36
7421 ZD Deventer
0570-510276

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

Bijwerken…
  • Geen producten in de winkelwagen.